MUSEU DE LA MAR

L'edifici del Museu s'emplaça sobre el Baluard del Príncep, que és la muralla situada més a l'est del promontori de Peníscola, de possible origen medieval, es va configurar al segle XVIII per a la instal.lació d'una caserna d'artilleria. A partir de 1912 aquest espai es coneix com Les Costures (cast. Les Escoles) al habilitar les antigues dependències com aules per a les escoles del poble. L'edifici s'abandona en traslladar les escoles el 1969. El 1993 l'Escola Taller de Peníscola comença les obres de restauració de l'edifici i del baluard i durant 1996 es realitzen les obres de condicionament per al museu. L'objecte fundacional del Museu de la Mar és la conservació, difusió i salvaguarda del patrimoni cultural mariner de Peníscola. S'estructura temàticament en tres seccions: història i arqueologia, pesca i fauna marina. L'exposició permanent del museu està formada per peces exposades (fons arqueològics i etnològics), maquetes de naus, documents gràfics, mitjans audiovisuals (CD-Rom, vídeo ...) i tres aquaris amb espècies marines mediterrànies.

La nostra web: http://www.peniscola.org

Entrada gratuïta.